ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

Η DeskNET αποτελεί ένα Κέντρο Ολοκληρωμένης Υποστήριξης Φοιτητών που δραστηριοποιείται με επιτυχία στον εκπαιδευτικό χώρο, παρέχοντας πλήρη ενίσχυση καθ΄ όλη τη διάρκεια των σπουδών. Σκοπός της εταιρίας είναι η προσφορά υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, δίνοντας έμφαση στις ανάγκες των πελατών της.
Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός άριστου πλέγματος μόνιμων εξωτερικών συνεργατών δίνοντας έμφαση στην ποιότητα και στην συνέπεια χρόνου παράδοσης.

ΕΝΑΡΞΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ :

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ PORTAL

Όλοι οι υποψήφιοι συνεργάτες, θα πρέπει να μπουν στο portal.desknet.gr και να κάνουν δωρεάν εγγραφή στο portal της εταιρίας συμπληρώνοντας τα στοιχεία τους. Συγκεκριμένα θα πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα απαραίτητα πεδία στην καρτέλα «το προφίλ μου»:

• Τα στοιχεία μου
• Βιογραφικό καθηγητή
• Κατηγορίες ενδιαφέροντος

Ενημέρωση : Με την εγγραφή σας στο portal, αποδέχεστε αυτόματα και τους όρους συνεργασίας της εταιρίας.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για να λαμβάνουν οι συνεργάτες ενημερώσεις για νέα θέματα του αντικειμένου τους είναι:

• Η συμπλήρωση του “ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ”, το οποίο βρίσκεται στην καρτέλα “ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ”.
• Η συμπλήρωση της καρτέλας “ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ” η οποία βρίσκεται στην καρτέλα “ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ”.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Στην καρτέλα “Tελευταίες εργασίες” υπάρχουν οι εργασίες οι οποίες καθημερινά έρχονται στην εταιρία προς υλοποίηση.

Παρουσιάζεται για κάθε μία ξεχωριστά :

• Το θέμα τους
• Η έκταση
• Η ημερομηνία παράδοσης (τελικής και τμηματικής)
• Αναλυτική περιγραφή αυτών.

Στο σημείο αυτό σας ζητείται, εάν μπορείτε να υλοποιήσετε το project, να δώσετε την προσφορά σας και να επιλέξετε τι αυτή αφορά (Όλη την εργασία – Μόνο το θεωρητικό τμήμα – Μόνο το πρακτικό τμήμα)

Κάτω από τα στοιχεία της εργασίας, εμφανίζονται όλες οι προσφορές από τους συνεργάτες.

Σε περίπτωση που θέλετε να αναλάβετε κάποιο project πρέπει να είστε ανταγωνιστικοί στις τιμές και με υψηλή ποιότητα υπηρεσιών.

Οι εργασίες με την ένδειξη ΗΟΤ είναι αυτές που λήγουν σύντομα και πρέπει να έχουμε άμεσα προσφορά.

Οι εργασίες με την ένδειξη “Προς ανάθεση” είναι αυτές που έχει συμφωνήσει ο πελάτης και πρόκειται να ξεκινήσουν άμεσα.

Οι αναθέσεις των εργασιών γίνονται αναζητώντας τον καλύτερο συνδυασμό ποιότητας και τιμής. Για τους νέους συνεργάτες για τους οποίους δεν έχουμε δείγματα της ποιότητας της δουλειάς τους, το μόνο κριτήριο για την ανάθεση μίας εργασίας είναι η τιμή έχουν δώσει.

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με κάποια εργασία πάτε στην καρτέλα “Επικοινωνία”, γράφετε στο μήνυμα κωδικό εργασίας και την απορία σας. Λαμβάνετε απάντηση εντός 24 ωρών.

Στην μπάρα αναζήτησης υπάρχει η δυνατότητα να αναζητήσετε εργασίες με βάση το επιστημονικό πεδίο που σας ενδιαφέρει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Τα θέματα που ανεβαίνουν στο portal της εταιρίας, projectst τα οποία οι πελάτες θέλουν να μας αναθέσουν προς υλοποίηση. Αυτό σημαίνει ότι ο κάθε συνεργάτης μπορεί να δηλώσει ενδιαφέρον για ένα θέμα δίνοντας προσφορά ή να απορρίψει κάποιο από αυτά.

Κανένα θέμα δεν μπορεί να ξεκινήσει, αν πρώτα δεν έχει δοθεί έγκριση από την DeskNET. Για να ξεκινήσετε μια εργασία θα πρέπει πρώτα να σας γίνει η ανάθεση και να κάνετε αποδοχή επιβεβαιώνοντας την ανάληψη της εργασίας. Η διαδικασία αυτή γίνεται ως εξής:

• Σε περίπτωση που επιλεχθείτε ως νικητής για την υλοποίηση ενός project, σας έρχεται mail (στο mail το οποίο έχετε κάνει εγγραφή στη σελίδα μας), το οποίο σας ενημερώνει ότι επιλέχθηκε η δική σας προσφορά ως νικητήρια και σας ζητά να επιβεβαιώσετε την ανάθεση πατώντας το σύνδεσμο.

• Εάν κρίνετε ότι μπορείτε να υλοποιήσετε την εργασία, πατάτε τον σύνδεσμο και αποδέχεστε την εργασία.


• Εάν δε δέχεστε την ανάθεση, πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία και να ενημερώσετε άμεσα, ώστε να ανατεθεί το έργο σε άλλον συνεργάτη.

Τα θέματα τα οποία αναλαμβάνουν οι συνεργάτες, θα πρέπει να είναι σε θέση να τα ολοκληρώσουν ορθά και εντός χρονοδιαγράμματος. Αν για την ανάληψη και εκπόνηση κάποιου θέματος απαιτούνται περαιτέρω πληροφορίες, θα πρέπει να ενημερωθεί η εταιρία με mail.

Σε καμία περίπτωση δεν ξεκινάει η εκπόνηση της εργασίας δίχως την επιβεβαίωση του γραφείου.

ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΟΥ

Στην καρτέλα “οι εργασίες μου” υπάρχουν οι εργασίες οι οποίες έχετε δηλώσει ενδιαφέρον. Μπορείτε επίσης να δείτε πατώντας πάντα την αντίστοιχη επιλογή που σας δίνεται στα φίλτρα:

• τις εργασίες τις οποίες έχετε αναλάβει και είναι προς παράδοση,
• αυτές που έχουν ολοκληρωθεί,
• αυτές που δώσατε προσφορά,
• αυτές που δεν σας αντέθηκαν,
• αυτές που έχετε πληρωθεί και
• αυτές που εκκρεμεί η πληρωμή τους

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ

Για την εύρυθμη λειτουργία του γραφείου, απαραίτητο είναι να προγραμματίζονται ορθά οι παραδόσεις των εργασιών που έχει αναλάβει ο κάθε συνεργάτης. Για να γίνει αυτό, πρέπει να τηρούνται οι ακόλουθες διαδικασίες:

Προγραμματισμός εβδομάδος. Κάθε Παρασκευή, ζητείται από τους συνεργάτες να επιβεβαιώσουν την αποστολή των τελικών εργασιών που έχουν προγραμματιστεί για την βδομάδα που ακολουθεί. Η επιβεβαίωση μπορεί να γίνει από Παρασκευή 12:00 μμ. έως Κυριακή 12:00 μμ. Για να επιβεβαιώσει ο κάθε συνεργάτης υπάρχουν δύο τρόποι:
    a) Κλικάροντας στο mail υπενθύμισης που στέλνετε στο mail τους ή,
    b) Μεταβαίνοντας στην καρτέλα «Οι εργασίες μου» στις «προς παράδοση» πατάτε το σύμβολο με το χεράκι κάτω από τη στήλη «ενέργειες» το οποίο σας ενημερώνει ότι επιβεβαιώνετε την παράδοση της εργασίας.

Παραδόσεις Σαββατοκύριακου. Υποχρέωση επίσης των συνεργατών οι οποίοι έχουν να παραδώσουν εργασία το Σαββατοκύριακο είναι, μέχρι Παρασκευή πρωί να έχει σταλεί η συγκεκριμένη ΩΡΑ που αναμένουμε την εργασία στις δύο αυτές ημέρες στο κεντρικό mail της εταιρείας: info@desknet.gr (πχ 19257 – Σάββατο 7:00 μμ.)

Για οποιοδήποτε θέμα προκύψει κατά τη διάρκεια της εκπόνησης κάποιας εργασίας, θα πρέπει το γραφείο να είναι ενήμερο ώστε να μπορεί να δώσει λύση.

Για οποιαδήποτε αλλαγή ημερομηνίας ή παράτασης θα πρέπει να ενημερώνεται το γραφείο τουλάχιστον 3 μέρες πριν την ημερομηνία που έχει οριστεί, ώστε να μπορεί να ενημερωθεί εγκαίρως ο πελάτης.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΣ

Η Επικοινωνία με τους πελάτες γίνεται με την ανταλλαγή ηλεκτρονικών μηνυμάτων μέσω του γραφείου, και, όπου αυτό δεν είναι εφικτό τότε γίνεται είτε δια ζώσης είτε τηλεφωνικά.
Σε καμία περίπτωση οι συνεργάτες δεν μπορούν να προβούν σε ανταλλαγή προσωπικών στοιχείων (τηλέφωνα, e – mail), δίχως την έγκριση του γραφείου. Σε αντίθετη περίπτωση κάτι τέτοιο σημαίνει και την αυτόματη λήξη της συνεργασίας.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Για να παραδώσετε μια εργασία ακολουθείτε την εξής διαδικασία:

• Πηγαίνετε στην καρτέλα “οι εργασίες μου”
• Επιλέγετε την εργασία
• Επισυνάπτετε τα αρχεία πατώντας πάνω στον σταυρό που βγάζει δίπλα στην εργασία

ΠΡΟΣΟΧΗ : Όταν επισυνάπτετε εργασία παρακαλώ επιλέξτε τον σωστό τύπο του αρχείου που ανεβάζετε (π.χ. τελική παράδοση, δομή-εισαγωγή, 2η παράδοση κλπ).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ

Η διαδικασία που ακολουθεί η DeskNET στις παραδόσεις είναι η ακόλουθη και βασίζεται αυστηρά στο πρότυπο του γραφείου μας:

• Α Παράδοση :
Δομή – Εισαγωγή -Ενδεικτική Βιβλιογραφία

Κατά την παράδοση αυτή ο πελάτης θα πρέπει να λάβει τα περιεχόμενα της εργασίας, μια εισαγωγή που αναφέρεται στην εργασία γενικά και μια σύντομη παρουσίαση του περιεχομένου της εργασίας. Η ενδεικτική βιβλιογραφία απαρτίζεται από τίτλους βιβλίων τα οποία θα χρησιμοποιηθούν. Τόσο τα περιεχόμενα, όσο και η βιβλιογραφία στην πορεία ενδέχεται να τροποποιηθούν ανάλογα με την εξέλιξη της εργασίας. (στις πτυχιακές και διπλωματικές εργασίες πάντα πρέπει γίνεται η πρώτη παράδοση εντός 10 ημερών από την ανάληψη)

• Β Παράδοση : 1ο Κεφάλαιο.

Ο πελάτης παραλαμβάνει το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας του. (στις πτυχιακές και διπλωματικές εργασίες πάντα πρέπει γίνεται η δεύτερη παράδοση εντός 20 ημερών από την ανάληψη).

Σε περίπτωση που η εργασία έχει και ερευνητικό σκέλος θα πρέπει να υπάρξει αντίστοιχος προγραμματισμός και για τα ερωτηματολόγια.

Στην κατηγορία αυτή των ερευνητικών εργασιών, στην τελική παράδοση ο συνεργάτης υποχρεούται να ανεβάσει και το αρχείο .sav του SPSS.

Οτιδήποτε υλικό παραλαμβάνετε από τον πελάτη θα πρέπει να το επιστρέφετε σε εμάς ή να μας ρωτάτε πριν την καταστροφή τους.

• Τελική Παράδοση : Ολόκληρη η εργασία.
Με την τελική παράδοση ο πελάτης παραλαμβάνει ολοκληρωμένο το κείμενο της εργασίας του.

Οι συνεργάτες πλέον ανεβάζουν τις εργασίες (τμηματικές ή τελικές) αποκλειστικά στο portal.

Οι τμηματικές παραδόσεις γίνονται σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, γι αυτό και ζητείται από τους συνεργάτες μας να προκαθορίσουν το χρονοδιάγραμμα εργασίας.

Καλό είναι να μην παρατηρούνται παρεκκλίσεις από το χρονοδιάγραμμα. Αν για κάποιο λόγο συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει το γραφείο να είναι ενήμερο, ώστε να μπορεί να ενημερωθεί και ο πελάτης.

Η διαδικασία των τμηματικών παραδόσεων, ενδέχεται να τροποποιηθεί αν ζητηθούν από τον πελάτη, περισσότερες τμηματικές παραδόσεις ή όταν το αντικείμενο εκπόνησης αφορά διπλωματικές και διατριβές. Στις περιπτώσεις αυτές οι τμηματικές παραδόσεις είναι περισσότερες των τριών και σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να είναι ανάλογο και το χρονοδιάγραμμα εργασίας.

Οι παραδόσεις ημέρας, πρέπει να γίνονται μέχρι τις 8:30 το βράδυ. Μετά τη συγκεκριμένη ώρα μεταφέρεται η παράδοση για την επόμενη με τυχόν επιβαρύνσεις.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Καθυστέρηση παράδοσης δίχως έγκριση γραφείου και του πελάτη έχει πέναλτι 10% την πρώτη ημέρα καθυστέρησης και 3% κάθε επόμενη και γίνεται αυτόματα από το σύστημα.
Στις εργασίες ΕΑΠ το ποσοστό αυτό γίνεται αυτόματα 15% την πρώτη μέρα καθυστέρησης.


ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΩΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ


Οι διορθώσεις θα πρέπει να γίνονται με κόκκινα γράμματα μέσα στην εργασία. Αν κατά την διάρκεια της επικοινωνίας ο πελάτης ζητήσει οτιδήποτε νέο ή διαφορετικό πρέπει πρώτα να ενημερώνεται το γραφείο ώστε να γίνει και η αντίστοιχη κοστολόγηση τους.

ΕΡΓΑΣΙΕΣ SPSS

Ο συνεργάτης υποχρεούται να στείλει μαζί με την τελική παράδοση και τα αρχεία του SPSS για να τα έχει ο πελάτης σε περίπτωση που του ζητηθούν (παραδοτέο και αρχείο sav).

Κατά την ανάληψη της εργασίας ο συνεργάτης πρέπει να γνωρίζει την έκταση που έχει συμφωνηθεί και το είδος της ανάλυσης. ΔΕΝ υπάρχουν στάνταρ στο τι πρέπει να έχει κάθε ανάλυση. Aν υπάρχουν απορίες, θα πρέπει να λύνονται στην αρχή της ανάληψης και όχι κατά την παράδοση, ώστε να αποφύγουμε και προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν με λάθος παραδοτέα.

Αν η παράδοση της εργασίας πρέπει να γίνει μέσα στο Σαββατοκύριακο, θα πρέπει να προϋπάρχει συνεννόηση με το προσωπικό του γραφείου και πλήρη τήρηση της ημερομηνίας και ώρας αποστολής της εργασίας.

Διορθώσεις : Μετά την τελική παράδοση της και για τους επόμενους 6 μήνες. Οι διορθώσεις είναι υποχρέωση μας και δωρεάν.

Προσοχή !!!
Απαγορεύεται ρητά η λογοκλοπή!! Το επιτρεπτό όριο είναι <10%

Προσοχή !!! Αν ο Μέσος όρος αξιολογήσεων από πελάτες πέσει κάτω από 3 είμαστε αναγκασμένοι να διακόψουμε τη συνεργασία μας

Στις εργασίες που κόβονται για λογοκλοπή, το γραφείο επιστρέφει στον πελάτη τα χρήματα και ως απόρροια τούτου, από τον συνεργάτη κρατείται όλο το ποσό.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Καθημερινά ανεβαίνουν προτεινόμενα μαθήματα. Ακολουθείτε την ίδια διαδικασία με τον τομέα των εργασιών. Οι προσφορές που δίνονται πρέπει να είναι ανά ώρα μαθήματος (60 λεπτά) και το ανώτερο 12 ευρώ την ώρα.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΞΟΦΛΗΣΕΩΝ

• 24-27 του μηνός προωθείτε την αναλυτική κατάσταση με τις εργασίες που έχετε προγραμματίσει και ολοκληρώσει μέχρι 24 του μηνός (accounting@desknet.gr)
• 27-30 διασταύρωση εκ μέρους του λογιστηρίου
• Μέσα στις πρώτες δέκα εργάσιμες του επόμενου μήνα το γραφείο υποχρεούται να σας εξοφλήσει (εφόσον δεν ζητηθούν διορθώσεις)

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!

• Σε περίπτωση που η εργασία δεν λάβει βαθμό άνω της βάσης το γραφείο δεσμεύεται να επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη και αφαιρείται το αντίστοιχο ποσό από το συνεργάτη.
• Σε περίπτωση που κοπεί εργασία λόγω λογοκλοπης, ο συνεργατης καλείται να καλύψει το συνολικό κόστος της εργασίας.
• Σε περίπτωση που επαναληφθεί, διακόπτεται αυτόματα η συνεργασία.

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΞΟΦΛΗΣΕΩΝ

Η κάθε συναλλαγή θα πρέπει να ακολουθείται από αντίστοιχο παραστατικό.+

Τρόποι πληρωμής:

1) Τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών
2) Αν δεν υπάρχει έναρξη --> Ασφάλιση στην εταιρία με το καθεστώς της απόδειξης δαπάνης (κόστος ενσήμων 29,65%)


ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

accounting@desknet.gr : Λογιστήριο: Στο mail αυτό προωθούνται όλα τα ζητήματα που αφορούν τιμολόγια, εξοφλήσεις και όλα τα οικονομικά θέματα που μπορεί να προκύψουν

info@desknet.gr : Παραδόσεις Σαββατοκύριακου Εδώ προωθούνται οι εβδομαδιαίες παραδόσεις καθώς και οι παραδόσεις του Σαββατοκύριακου με τον τρόπο που περιγράφηκε προηγουμένως.

desknet.contact@gmail.com : Επικοινωνία με ερωτήσεις και θέματα προς συζήτηση για εργασίες που έχετε αναλάβει (Στέλνετε mail με θέμα τον κωδικό του έργου που έχετε αναλάβει)

edu@desknet.gr : Στο συγκεκριμένο email εφόσον σας ζητηθεί , μας αναφέρετε τις προσφορές σας για ανάληψη εργασιών .

xapipis@yahoo.com : Το mail αυτό είναι το προσωπικό του κ. Χαπίπη, ιδιοκτήτη της εταιρίας DeskNet και προωθούνται εκεί θέματα που αφορούν τη διεύθυνση της εταιρείας.

ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΚΩΔΙΚΩΝ


Σε περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό σας και δεν έχετε πρόσβαση στο πόρταλ πατήστε στη σήμανση “ξέχασα τον κωδικό”.

Hot TIPS:

• Η εταιρία μας λειτουργεί με συγκεκριμένες προδιαγραφές. ΡΩΤΗΣΤΕ μας κατά την ανάληψη της πρώτης σας εργασίας.

• Όλες οι εργασίες μας παραδίδονται δακτυλογραφημένες.

• Σε κάθε εργασία θα πρέπει να έχετε:
o Μία κενή σελίδα για εξώφυλλο,
o Περίληψη,
o Περιεχόμενα,
o Εισαγωγή και
o Βιβλιογραφία στο τέλος
ΕΚΤΟΣ αν στις προδιαγραφές αναφέρετε κάτι άλλο.

• Δεν θα πρέπει να θεωρείτε τίποτε δεδομένο (πχ ότι οι πελάτες θα μας στείλουν βιβλία, ότι μπορούν να μας δώσουν υλικό που δεν βρίσκετε εσείς κλπ).

• Δεν υπάρχουν ερωτήσεις περιττές, μόνο ερωτήσεις που μπορούν να εξασφαλίσουν μια καλή συνεργασία και μια άρτια εργασία.

• Οι τμηματικές παραδόσεις και η σύγχρονη βιβλιογραφία μπορούν να σας εξασφαλίσουν εξ αρχής ένα καλό αποτέλεσμα.

DESKNET PORTAL

Υπηρεσίες προς σπουδαστές και καθηγητές από μια ολοκληρωμένη ONLINE πλατφόρμα! Όλες οι υπηρεσίες μας παρέχονται δωρεάν! Εαν είστε καθηγητής ή μεταφραστής κάντε τώρα την εγγραφή σας ΔΩΡΕΑΝ!